Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011

17/11/2011 ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ


Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τα προγράμματα επιμόρφωσης Β' επιπέδου, τα οποία υλοποιήθηκαν στα ΚΣΕ κατά την 1η και 2η περίοδο επιμόρφωσης, από τον Φεβρουάριο 2010 έως τον Ιούνιο 2011 και από το Δεκέμβριο 2010 έως τον Ιούνιο 2011 αντίστοιχα, στο πλαίσιο της Πράξης Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, καθώς και κατά τις δύο περιόδους επιμόρφωσης της προηγούμενου σχετικού έργου του Γ' ΚΠΣ, που υλοποιήθηκαν από τον Μάιο μέχρι τον Νοέμβριο 2008,
να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα πιστοποίησης που θα διεξαχθούν στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα:
3-4, 10-11, 17-18 Δεκεμβρίου 2011
Οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης (http://b-epipedo2.cti.gr/mis, επιλογή «Διαχείριση Αιτήσεων Πιστοποίησης») με χρήση των κωδικών πρόσβασης που ήδη διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί.

Μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS), κάθε ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για όλα τα διαθέσιμα προγράμματα πιστοποίησης του κλάδου του, που πρόκειται να διεξαχθούν σε Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠις) σε πανελλαδικό επίπεδο και να υποβάλει την αίτησή του σε ένα από αυτά.
Κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης ο εκπαιδευτικός καλείται να επιλέξει την υποκατηγορία (πχ. μάθημα, βαθμίδα) από την οποία επιθυμεί να προέρχεται, το θέμα που θα διαπραγματευτεί κατά το δεύτερο, μη αυτοματοποιημένο μέρος της εξέτασης, το οποίο αφορά στην ανάπτυξη ενός πλήρους θέματος σχετικού με την εκπόνηση ενός σχεδίου μαθήματος (πχ. Αρχαία/Ιστορία Γυμνασίου για ΠΕ02, Φυσική Γυμνασίου για ΠΕ04, μικρές τάξεις Δημοτικού – Α', Β', Γ' για ΠΕ70 κ.α.).
Λόγω της συγκεκριμένης διάρκειας της περιόδου πιστοποίησης, των διαθέσιμων προγραμμάτων και του μεγάλου αριθμού των ενδιαφερομένων, παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί να φροντίσουν έγκαιρα για την υποβολή της αίτησής τους, προκειμένου να μπορέσουν να προσέλθουν στις εξετάσεις.
Με τη συμπλήρωση των συμμετοχών ενός προγράμματος και λίγες ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του, γίνεται τελικός έλεγχος προκειμένου να οριστικοποιηθεί και να εγκριθεί η πραγματοποίηση της εξέτασης. Κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να παρακολουθεί μέσω του MIS, την κατάσταση του προγραμματισμένου προγράμματος πιστοποίησης στο οποίο έχει επιλέξει να συμμετάσχει, ώστε να είναι ενήμερος αν αυτό εγκρίθηκε ή όχι.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης β' επιπέδου διατίθενται εδώ.
Γενικές οδηγίες σχετικά με την εξέταση και οδηγίες χρήσης του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος / λογισμικού πιστοποίησης, για τους συμμετέχοντες στην πιστοποίηση εκπαιδευτικούς διατίθενται εδώ.

Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2011

ΕΛ/ΛΑΚ στην εκπαίδευση εμπειρίες και καλές πρακτικές


ΕΛ/ΛΑΚ στην Εκπαίδευση

Η Εταιρεία Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΕΛ/ΛΑΚ)διοργανώνει Ημερίδα με θέμα “Η χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ στην εκπαίδευση: Εμπειρίες και καλές πρακτικές“. Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 19 Νοεμβρίου στην Αθήνα στο χώρο του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών στο Αμφιθέατρο ”ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΖΕΡΒΑΣ”.
Η ημερίδα απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς και στόχος της είναι να ενημερωθούν οι συμμετέχοντες σχετικά με το ελεύθερο λογισμικό και πως αυτό μπορεί να να χρησιμοποιηθεί στην πράξη στην εκπαίδευση. Η ημερίδα θα αποτελείται από 2 κύκλους αναλυτικών παρουσιάσεων κι ένα πάνελ συζήτησης. Οι εισηγήσεις θα γίνουν από εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα παρουσιάσουν πρακτικά παραδείγματα χρήσης και υιοθέτησης ΕΛ/ΛΑΚ στην εκπαίδευση.

Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2011

Η καινοτομία πάει σχολείο

Επιστρατεύουν μεράκι, φαντασία και άριστη γνώση των υπολογιστών για να λανσάρουν τη δική τους e-πρόταση. Είναι οι εκπαιδευτικοί που εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες της τεχνολογίας και κάνουν το μάθημά τους πρωτότυπο και ευχάριστο. «Διαβάζοντας την πλούσια ιστορία της Λήμνου, σκέφτηκα ότι καλό είναι να υπάρχουν και εναλλακτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία ιστορικών γνωστικών αντικειμένων. Ετσι, λοιπόν, οι μαθητές της πρωταγωνίστησαν στην πετυχημένη δημιουργία ενός βίντεο με ψηφιακά κόμικς, στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής». Ο καθηγητής Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Γιάννης Γιακουμής, αποσπασμένος πέρυσι στη Λήμνο, κινητοποίησε τους μικρούς μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας: από κοινού με τη δασκάλα της ΣΤ' τάξης Ελενα Αντωνιάδου οργάνωσαν τη διδασκαλία τους σε διαφορετική, την πλέον σύγχρονη, βάση και μέθοδο. «Στόχος» λέει ο Γιάννης Γιακουμής «ήταν να φτιάξουν τα παιδιά τις δικές τους διασκευές ενός ιστορικού θέματος - για παράδειγμα, την άφιξη των Αργοναυτών στη Λήμνο -, να τις αφηγηθούν σε μορφή κόμικς, δίνοντας μορφή στη φαντασία τους. Πράγματι, με τη χρήση εφαρμογών πλοήγησης στο Διαδίκτυο, συνέλεξαν και επεξεργάστηκαν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Κατόπιν, έγινε η μεταφορά του σεναρίου από το χαρτί στον υπολογιστή, με χρήση ενός Web 2.0 εργαλείου του Διαδικτύου για τη δημιουργία ψηφιακού κόμικς. Μάλιστα, οι μαθητές έδωσαν τις φωνές τους στους ήρωες της ιστορίας, χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν λογισμικό επεξεργασίας ήχου. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον δεκάλεπτο βίντεο (http://vod.sch.gr, με τίτλο «Ο μύθος των Αργοναυτών»), με βασικό χαρακτηριστικό του το χιούμορ, τόσο στην απόδοση των εικόνων όσο και του λόγου» αναφέρει ο καθηγητής. Για τη δράση του αυτή βραβεύτηκε με πρωτιά, στην κατηγορία εκπαιδευτικής δραστηριότητας, στον διαγωνισμό «Μάθηση και Τεχνολογία - Σχεδιάζω και Δημιουργώ» που διοργανώθηκε από το Ιδρυμα Λαμπράκη και το Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά. «Ουσιαστικά προτείνουμε μια καινοτόμο προσέγγιση της διδακτέας ύλης, για την ανανέωση των διδακτικών πρακτικών και την ενσωμάτωση της Πληροφορικής στη διδασκαλία. Το πιο σημαντικό θεωρώ πως είναι η ανάδειξη της χρήσης εργαλείων του Διαδικτύου σε εργαλεία μάθησης και δημιουργίας. Θα βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία μας να εφαρμόσουν ποικίλα διδακτικά σενάρια σε μεγάλο εύρος γνωστικών αντικειμένων» επισημαίνει.
 ΠΗΓΗ:http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4670977

http://vod.sch.gr/video/view/1270.html
http://vod.sch.gr/video/dynasx.asx?vid=1270&intro=true&user=&hid=&banner=no